marți, 23 iunie 2009

Little Children

Astfel dupa ce m-am tot gandit ce as putea scrie despre filmul asta am ajuns cumva la o concluzie. Nu voi face un rezumat ca nu am deloc rabdare. Personal eu nu vad nimic interesant in tot filmu, poate pentru ca deja m-am saturat de banalitate si everyday life.
In mare parte este vorba despre Sarah (Kate Winslet) si Brad (Patrick Wilson). Ambii sunt casatoriti (nu impreuna) si casnici. Cei doi se intalnesc pe terenul de joaca unde isi petrec timpul copiii lor. Sarah face un pariu cu celelalte mame de pe terenul de joaca ca ar putea sa faca rost de numarul sau de telefon. Dupa ce discuta o vreme ea ii spune lui despre pariu, iar acesta la final o saruta. Ambele personaje au o casnicie nu prea frumoasa. Sotul lui Sarah are o relatie secreta cu o femeie de pe internet. Sotia lui Brad este cea care aduce banii in casa, deoarece acesta este un loser. El si-a picat examenul de barou de 2 ori, dar nici nu face ceva ca sa incerce sa il treaca. Din prea multa monotonie si fiind plictisit de viata sa el incepe o relatie cu Sarah. Sarah, fiind doritoare sa se razbune pe sotul ei si fiind interesata doar de binele ei se arunca din prima in aceasta relatie.
In final cei 2 se hotarasc sa fuga impreuna, dar intervine ceva care ii face pe amandoi sa-si schimbe deciziile.
Finalul se termina cu fraza "You couldn't change the past. But the future could be a different story. And it had to start somewhere."
Pe langa aceste personaje apar si altele, dar despre care nu voi povesti pentru ca nu am rabdare. Va invit sa va uitati la film si daca ati descoperit ceva extrem de interesant va rog sa imi povestit si mie (nu era ironic).

3 comentarii: