duminică, 28 iunie 2009

Pulp Fiction (1994)


Daca nu ati vazut filmul pana acum ati face bine sa-l vedeti. E o comedie neagra regizata de Quentin Tarantino. Filmul este cunoscut pentru dialogul bogat si pentru amestecul de umor ironic si violenta. Nu stiu ce as puteas sa va spun despre film, va poftesc mai bine sa-l urmariti. Pe mine m-a binedispus enorm.
In film joaca : John Travolta si Samuel L. Jackson (asasini platiti), Uma Thurman (sotia capului mafiei), Bruce Willis (jucator de box profesionist).
Am sa va las de final scena mea preferatat si va spun sa va uitati neaparat la film!

5 comentarii:

  1. Buna.Nu Vreau sa par o ciudata,dar ti-as recomanda 2 filme care mi-au placut mie foarte mult,nu stiu daca le-ai vazut ,daca o sa iti placa le-ai putea chiar comenta.Este vorba da "The eternal sunshines of the spotless mind" si "Little Miss Sunshine" .Astept o parere ,ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, nu pari o ciudata nicidecum. Si multumesc de recomandari, desi am vazut filmele deja. Sunt ambele foarte frumoase. Sunt in top 10 la mine. Din pacat la ultima furtuna mi s-a ars monitorul si am acuma un monitor vechi la care se vede foarte urat. As putea sa scriu despre filmele pe care le-am vazut deja pana imi repar iar monitorul. Oricum multumesc foarte mult pentru recomandari si daca mai ai poti sa imi spui linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. l-am vazut ieri si ii foarte foarte faain !! :D am ras in hohote la faza aia cand lui vincent i se descarca arma in masina si ii zboara creierii aluia =))
    mi-a placut mult si cum a fost gandit si tot !

    RăspundețiȘtergere
  4. venind vorba de recomandari si quentin tarantino, ultimul lui film--inglourious basterds ii genial:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da stiu, e pe lista mea, dar am asteptat sa apara in calitate DVD, desi un prieten l-a vazut la premiera la cinema in Cluj si a zis ca ar fi fain dca l-as vedea tot la cinema. Cam greu la noi sa apara ceva filme bune ;))

    RăspundețiȘtergere