duminică, 28 iunie 2009

Weekend Cu Mama


M-am uitat la filmul acesta de vreo doua saptamani dar nu mi-am facut curaj sa scriu.
Filmul este romanesc si are o poveste destul de interesanta si actuala. Este vorba despre Cris (Adela Popescu), o fata de 19 ani dependenta de droguri, a carei mama a plecat in Spania cand ea avea 3 ani si se intoarce cand ea se astepata mai putin. Actiunea urmareste modul in care se transforma vietile personajelor pe parcursul unui weekend. Nu prea am ce sa povestesc despre film, pentru ca am spus deja esentialul.
Filmul are un mare defect - jocul actorilor. Sincer, se vede ca majoritatea sunt actori de telenovela. Unele replici (in mare parte injuraturile) sunt spuse fortat si multe cuvine nu isi au sensul in propozitie. La un moment dat nu stiam ce sa fac: sa rad din cauza actorilor sau sa plang din cauza subiectului povestii. Personal cred ca Adela Popescu nu s-a potrivit deloc cu rolul ei. Mi se parea total pe dinafara. Daca ar fi fost alti actori, care sa nu fie obisnuiti sa joace prost in telenovele filmul ar fi fost de mii de ori mai bun si mult mai apreciat. Eu nici macar nu am auzit de el. Mi-a zis un prieten in timp ce vorbeam cu el pe Y! ca se uita la el si ca rade de modul in care vorbesc personajele. Mi-a trimis si mie torrentul si am zis ca o sa ma uit candva. L-am dat si eu la mai multe persoane si toti au avut aceeasi parere : Subiect interesant, dar prost jucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu