sâmbătă, 29 august 2009

Finding Neverland (2004)


Mereu mi-a placut Peter Pan, iar dupa ce am vazut acest film mi-a placut si mai mult. In film este vorba despre scrierea cartii si despre timpul petrecut de J.M.Barrie (Johnny Depp) cu familia Davies, cea care l-a inspirat in scrierea acesteia.
Dupa ce scrie o piesa de teatru care apoi a avut un mare esec, J.M. Barrie incearca sa-si revina. Relatia cu sotia lui se raceste pe zi ce trece, iar tot timpul si-l petrece in parc unde scrie noi piese de teatru. In parc el o cunoaste pe doamna Davies si cei 4 baieti ai dansei. Tatal copiilor a murit de cancer, iar unul dintre copii, Peter, incepe sa uite sa mai fie copil. Filmul este in mare parte despre maturizare si despre dorinta de a putea fi copil pentru totdeauna.
Mie mi-a placut foarte mult filmul si am sa va las cateva quotesuri dragute.

J.M. Barrie: Young boys should never be sent to bed... they always wake up a day older.

Sylvia Llewelyn Davies: Just pretending? You brought pretending into this family, James. You showed us we can change things by simply believing them to be different.

J.M. Barrie: I don't know, Peter. When I think of your mother, I will always remember how happy she looked, sitting there in the parlor watching a play about her family, about her boys that never grew up. She went to Neverland. And you can visit her any time you like if you just go there yourself.
Peter Llewelyn Davies: How?
J.M. Barrie: By believing, Peter. Just believe.

Peter Pan: When the first baby laughed for the first time, the laugh broke into a thousand pieces, and they all went skipping about. And that was the beginning of fairies.

Mrs. Snow: I suppose it's like the ticking crocodile, isn't it? Time is chasing after all of us, isn't that right?


7 comentarii:

  1. Interesant filmul,l-am vazut la inceputul verii,tot cu acea curiozitate de a afla povestea lui Peter Pan..Filmul a fost placut,nu m-a impresionat foarte mult dar ca de obicei rolul lui Depp mi-a placut mult :) aa vreau sa vad cat de curand Edward Scissorhands care e tot cu Johnny Depp :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai mie mi-a placut atat de mult. Mai ales cum s-au schimbat copiii, dar si rolul lui Johnny Depp. Cred ca ii plac copiii foarte mult. Mi-am luat de pe filelist "Johnny Depp movie pack" si am sa ma uit la "Blow", "Secret Window", "Fear and Loathing in Las Vegas", "Donnie Brasco", "The Ninth Gate". Am vazut Edard Scissorhands de mai multe ori. E ciudat asa, dar foarte fain. Joaca Winona Ryder care e actrita mea preferata. Ai vazut "Girl, interrupted"? E filmul meu preferat. Am vazut mai multe filme cu Johnny Depp, dar astea ma interesau mult si acum am ocazia sa le vad. Dupa aceea planuiesc sa-mi iau Jim Carrey movie pack ca sa vad dramele lui. Am atatea filme de vazut. @-) :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant..Nu m-am gandit pana acuma sa-mi scot filme asa "la pachet" ale unui singur actor.Dar acuma ca ai spus tu o sa caut si eu a le lui Depp si a altor actori ca sa le vad.Cat despre filmul "Girl,Interrupted".nu,nu l-am vazut..acuma aud prima oara de el,ma faci curioasa, o sa-l vad.Asa de moment vreau sa vad The Goodfather pe care vreau sa-l vad de vro 2 ani:))si tot nu reusesc si Eward Scissorhands..apoi o sa vad asta cu Girl,daca spui ca e frumos:) Filme cu Jim Carrey am vazut circa 7-8 de exemplu: The number 23,Eternal Sunshines of a spotless mind,Masca,Fiul mastii,Yes Man,Horton Hears a Who si..nu-mi mai amintesc:)) la filmele lui nu ai de pierdut niciodata,ce-mi starneste interes cel mai mult la filmele sale e expresia fetei:D Apropos,chiar am terminat de vazut The White Oleander de care am dat intamplator pe retea,si a fost foarte tare.Apoi l-am vazut si aici la tine,defapt posterul:D L-ai vazut?Sau intentionezi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da. Am vazut White Oleander! E al 2-lea film preferat alaturi de altele. Mereu m-am gandit ca daca as face un top ar fi mai multe filme pe acelasi loc. Asa ca oricum White Oleander ar fi pe 2. Dar filmul este facut dupa o carte. Este si la noi. Evident e mult mai buna. Cartea ,e preferata mea. Pe mine ce ma intereseaza la Jim Carrey sunt dramele lui. Comediile nu mi se par asa de "interesante". A si aca intri cumva intri azi pe blog, diseara la 22 este pe pro cinema "a beautiful mind" in caz ca nu l-ai vazut. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai intrat ieri pe blog si nu l-am prins:(Alt film pe care vreau sa-l vad demult..Dar nu e problema il scot eu de pe net:D
    Eu de obicei nu inchiriez filme ci le scot de unde apuc,de obicei trackere romanesti iar dupa ce le-am vazut le pun pe dvd(alea mai interesante).De citit eu nu prea am citit carti ..vara asta am vrut sa citesc multe si am reusit doar una.."Diamantele vin din cer" de Nora Roberts..a fost interesanta :D Intentionez sa-mi cumpar cat de repede ceva romane ca de exemplu "In noapte" de Huraki Murakami ,"O perfecta zi perfecta "- Martin Page ..mai multe:D de mult timp caut "O viata de rezerva" de Jodi Picoult..dupa care s-a facut filmul "My Sister's Keeper" in 28 august s-a lansat in Romania:)cred ca o sa apara si la mine in oras cat de curand:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Poi si eu le scot. Packurile astea depe ent sunt :-j. Dar mi se vad tare urat pe monitorul asta. Acuma o sa ma obisnuiec. Eu carti nu prea imi cumpar. Sunt cam scumpe. Mai ales cele bune. Dar avem o biblioteca foarte faina aici si gasesc cam orice carte caut. "O viata de rezerva"??? Jur ca am vazut-o saptamana trecuta la biblioteca si am vrut sa o iau! Mi-a placut titlul, dar despre film nu am auzit. Tu din ce oras esti? Eu Baia Mare. Strange faza cu cartea :)). Tu o cauti de mult, iar eu am vazut-o din greseala pe raft la biblioteca :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Iara coincidente asai?:))Imi plac coincidentele(daca asta e una din ele).Eu sunt din Bistrita.Ma ai in lista de messenger,adica cel putin eu te am.Cred ca ma stii si de pe deviantART.kiki_rapp :D Numele de Cristina il folosesc cam rar pe site-uri si dinastea..Aici nu sti de ce l-am folosit dar no.De obicei prietenii ma striga Kiki.Kiki din Bistrita,tu Kiki din Baia Mare:> interesant:)
    aa,mi-am facut si eu blog mai demult,dar nu stiam ce sa pun pe el si l-am lasat de izbeliste.Nu demult ti-am dat watching la blog de pe contul ala:D

    RăspundețiȘtergere