sâmbătă, 1 august 2009

The Shawshank Redemption (1994)

The Shawshank Redemption este probabil cel mai bun filme pe care l-am vazut si pe care o sa-l vad vreodata!

Nici nu stiu cum sa incep! Filmul este facut dupa o poveste de Stephen King "Rita Hayworth and Shawshank Redemption". O sa va spun foarte pe scurt despre el. Este vorba despre Andy Dufresne, un tanar bancher, care este condamnat la inchisoare pe viata pentru uciderea sotiei sale si a amantului acesteia. Nu vreau sa va spun mai mult pentru ca v-as strica surprizele (la plural). Nu prea cred ca v-am convins doar cu entuziasmul meu, dar tin sa mentionez ca filmul este primul in topul IMDB. Are un mesaj genial si o poveste extraordinara.
Stiu ca aceasta a fost o postare incredibil de scurta si ca ar trebui sa fiu mai convingatoare, sa dau mai multe detalii, dar va recomand filmul din toata inima si va promit ca nu ati pierdut 2 ore din viata degeaba!

P.S. Cei care va veti uita la film, va rog sa-mi spuneti cu ce impresii ati ramas.

8 comentarii:

  1. Mai mult decat perfect,superb.Chiar cel mai bun film al tuturor timpurilor..Parerea mea,de neegalat.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut inainte cu o zi de a posta tu descrierea despre el.Mi s-a parut o coincidenta interesanta pentru ca demult ma uit pe blogul tau si vroiam sa vad ce film ai mai vazut,si deoarece imi tot spunea un prieten de filmul asta.
    Aaa,tocmai vroiam sa iti sugerez un film,nu stiu daca l-ai vazut sau nu,dar mie mi-a placut mult.V for vendetta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tare!
    Nu am vazut inca V for Vendetta, dar o sa il caut. Deocamdata trebuie sa ma multumesc cu filme inchiriate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta la vazut filmele!Cateva dintre ele le-am vazut dupa ce le-ai postat tu aici si mi-au placut.O sa iti citesc in continuarea blogul.Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vz anul trecut, eram ft curios cum e primul film din topul imdb si nu am ramas cu o impresie proasta dar nici nu mi se parecel mai bun film al tuturor timpurilor. Eu cred ca nu exista un asemenea film.
    Oricum, e un must see!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu exista, dar mie mi-a placut extrem de mult. Acuma depinde si ce cauti la un film. Mie mi-a placut ca mereu se intamla ceva. Si e foarte fain gandit.

    RăspundețiȘtergere