duminică, 30 august 2009

Waterloo Bridge (1940)


De acest film am dat din intamplare la TV. Nu l-am vazut de la inceput, dar mi-a placut in mare parte ce am vazut din el.
Am sa va povestesc din momentul in care am inceput eu sa vad filmul. Ce m-a atras pe mine prima data cand am at peste film? Evident Vivien Leigh. O stiam din "Gone With The Wind" si la inceput am crezut ca exact la asta ma uit. Nu prea am vazut multe filme clasice.
Asadar Myra (Vivien Legih) este o tanara balerina care se indragosteste de un ofiter englez, Roy. Cu o zi inainte de a pleca pe front acesta o cere in casatorie si isi doreste sa aiba parte de ceremonie chiar atunci, dar din pacate nu reusesc. Astfel cei doi urmeaza sa se casatoreasca dupa intoarcerea lui Roy.
Myra primeste o scrisoare prin care este instintata ca Roy a murit pe front. De asemenea ea este data afara din grupa de balet si fiind orfana, este nevoita sa supravietuiasca pe strazi. Astfel fiind singura pe lume ea este nevoita sa se prostitueze, pana intr-o zi cand la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial Roy se intoarce de pe front. El ii spune ca inca are de gand sa se casatoreasca cu ea si ca se vor muta in casa lui. Myra nu ii spune despre necazurile prin care a fost nevoita sa treaca in tot timpul in care stia ca el este mort. Ajunsa la casa lui Roy ea este privita urat de catre toti oamenii bogati si se simte marginalizata.
Am sa ma opresc aici in cazul in care vreti sa vedeti filmul.
Mie mi s-a parut foarte bun. Este o poveste extrem de realista, dar mai ales trista. Cred ca de acum am sa vad mai multe filme clasice deoarce sunt foarte frumoase, dar si foarte bine realizate.
Vivien Leigh este o actrita incredibil de buna. Desi nu a jucat in foarte multe filme, ea a castigat 2 oscaruri pentru rolurile din "Gone With The Wind" si "A Streetcar Named Desire".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu