marți, 25 august 2009

Stranger Than Fiction (2006)


Cum ar fi sa te trezesti intr-o dimineata si sa auzi cum o voce iti nareaza viata? La inceput ai crede ca esti nebun. Evident nimeni nu te-ar crede. Ai ajunge sa te obinuiesti cu acea voce care iti nareaza toate miscarile si trairile. Dar cand vocea spune ceva despre inevitabila ta moarte care se apropie? Mai poti sa te multumesti cu propria-ti soarta?
Aceasta este povestea lui Harold Crick. Dupa ce o voce ii nareaza viata, el isi da seama ca face parte dintr-o poveste si incearca sa gaseasca o solutie care sa-l tina departe de moarte. De asemenea Harold este un om foarte calculat, Isi numara fiecare pas, fiecare inghititura. Are un program fix pe care il respecta mereu. Asta pana apare acea voce. Filmul este in mare parte si despre schimbare, dar si despre acceptarea unei morti inevitabile pe care nu o poti controla. Astfel Harold Crick invata sa profite de timpul ramas, pana isi da seama a cui este vocea care-i nareaza viata. Este a unei scriitoare, care de 10 ani nu a mai scris nimic si incearca sa revina cu un nou roman. Singura sa problema este ca nu stie cum sa-l omoare pe Harold Crick in romanul sau. Ea ramane absolut socata cand isi da seama ca Harold este o persoana in carne si oase. Iar acum ca a aparut Harold ce va hotari? Sa renunte la capodopera ei si sa-l salveze de la moarte? Sau sa isi continue povestea?

Am sa va las trailerul, care e absolut genial.


3 comentarii:

  1. Mi-a placut mult.Inca un film ce merita revazut.M-a pus umpic pe ganduri,dar a fost chiar tare.A,inca ceva ce imi place la blogul tau..ai schimbat din summer in autumn,ingenios,imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gandit ca nu pot sa las Summer Movies daca deja a venit toamna. Si mai ales daca as vrea sa continui cu blogul. Initial l-am facut pentru filmele care le-am vazut vacanta asta. Dar filmele bune merita vazute in orice sezon. :D Asa ca voi schimba in functie de fiecare anotimp :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca se prelungeste blogul in fuctie de sezon..Cu atat mai bine si pentru mine,sper sa pot vedea toate filmele pe care le postezi aici :D:)

    RăspundețiȘtergere