luni, 24 august 2009

Juno (2007)

"Juno" e un film tare dragut. E o supercomedie cu un dialog alert si amuzant, dupa cum scrie si pe poster. Este vorba despre o fata de 16 ani care ramane gravida cu un geek. Ea hotaraste inca de la inceput sa dea copilul spre adoptie. Gaseste o familie adoptiva instarita si simpatica.
Nu prea sunt multe de zis despre film. Am spus deja esentialul. Asadar va las trailerul si linkul de imdb.

Cute Quote: Mac MacGuff: Look, in my opinion, the best thing you can do is find a person who loves you for exactly what you are. Good mood, bad mood, ugly, pretty, handsome, what have you, the right person is still going to think the sun shines out your ass. That's the kind of person that's worth sticking with.

http://www.imdb.com/title/tt0467406/

Trailer

6 comentarii:

  1. A fost interesant,eu l-am vazut in vara lui 2008.Atunci mi-a atras atentia..Un film fara multe complicatii,simplu dar cu o poveste interesanta.Mie una mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am probleme cu monitorul si caut filme mai colorate, problema mea fiind ca se vede inchis la culoare si nu am ce sa-i fac. In rest platesc pentru filme :)) (inhiriez). Asa mi-am luat Juno, ca parea destul de "deschis":)). Mi l-a recomandat cineva. Pe langa asta am primit o lista intreaga de filme bune si imi vine sa plang cand ma gandesc ca nu am vazut nici jumate. Ieri am inchiriat 3 filme, care par foarte tari asa ca fi pe faza :>

    P.S. Ma bucur ca imi urmaresti blogul. Chiar mi-ar fi placut sa pot sa vad un film pe zi, dar a intervenit problema cu monitorul 8-|

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa iti rezolvi cat de repede problema.Ieri am vazut inca un film postat de tine aici :" What's Eating Gilbert Grape" si m-a surprins in mod placut.Am remarcat ca si filmul asta,ca multe altele pe care le-am vazut recent face parte din categoria "Film independent".Inca nu stiu prea bine ce inseamna insa mi-am format o mica definitie..Azi inca nu stiu ce film sa vad,deci o sa iti "rasfoiesc" din nou blogul.O sa fiu pe faza cu filmele noi:>

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai am terminat de vazut "All the invisible children" si imediat o sa ma apuc sa scriu despre el. red ca nu am plans demult timp atat cat am plans la filmul asta. E extraordinar, dar si incredibil de trist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin si eu aici pe post de mic comentator/cititor/pictor nebun si mic ce are vacanta si s-a hotarat sa isi ia viata de propriile-i haturi si s-o ghideze in sfarsit spre ceva, asa ca m-am apucat la capitolul filme sa vad ceva mai multe daca tot incerc sa devin actrizda. Hello, Kiki in the sky with diamonds! Imi place la nebunie ca esti mare fan Beatles(ca mine, haha ;) ) si vad ca la filme we match pretty damn well, si vroiam sa vin sa iti spun (unde incap si eu:P) ca I liked Juno a lot, I loved Almost Famous, I saw Eternal Sunshine of the Spotless Mind two months ago and it left my mouth opened si ca I like most of the movies you've talked about, asa ca imi continui viata si ma mai inspir la capitolul filme de la tine pe cat posibil, ca pe flixster unde iti povesteste care ce film e cum e, dai de chestii slabe.
    Si scuza-ma ca vorbesc atata rimglish, dar e in gena familiei si eu din origini sunt dezordonata si aiurita!

    Ola!
    Ileana, some kiddo :)

    P,S,: Cand eram mica eram convina ca Penny Lane e o domnisoara draguta si slaba, careia ii plac plimbarile lungi prin targuri cu chestii hand-made :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, oh, and I remembered just now: I liked the soundtracks a lot :)

    RăspundețiȘtergere