marți, 11 august 2009

Whats Eating Gilbert Grape (1993)

"What`s eating Gilbert Grape" este un film special pe care trebuie neaparat sa-l vedeti. In film este vorba despre Gilbert Grape (Johnny Depp) un tanar locuritor al micutului orasel Endora, un orasel in care nu se intampla niciodata nimic. Tatal sau s-a sinucid in urma cu cativa ani, iar lui ii revine rolul de a avea grija de familia sa, in special de Arnie (Leonardo DiCaprio -care atunci cand s-a facut filmul avea 16 ani-) fratele sau retardat mintal. Familia lui este destul de ciudata. Mama lui nu a mai iesit din casa de cand s-a sinucis tatal acestuia si s-a "consolat" cu mancarea.
In mare parte filmul este despre Gilbert si despre dorinta de a-si face fericita familia ,uitand de propria fericire. Apare si o mica poveste de iubire, dintre acesta si o tanara
Filmul mi-a placut foarte mult, in special personajul lui Johnny Depp.Pentrul rolul sau Leonardo DiCaprio a fost nominalizat la Oscar. Intr-adevar joaca exeptional.
Sper ca v-am facut interesati, iar dupa ce vedeti filmul astept pareri.

2 comentarii:

  1. Cel mai mult mi-a placut rolul lui Johnny Depp(care e unul din actorii mei favoriti,rusine sa-mi fie ca nu i-am vazut toate filmele:">)..dupa aceea rolul lui Leonardo a fost chiar interesant,de cele mai multe ori amuzant.Ce m-a surprins cel mai mult la filmul asta a fost deznodamantul..total neasteptat,mai ales cand Gilbert,Arnie si surorile lor au incendiat casa.A fost un film placut,chiar sunt curioasa cu ce se mananca "Film independent" si cred ca o sa mai vad filme vechi,sunt chiar interesante.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut. E cam greu sa vezi toate filmele unui actor. Si cateodata nici nu sti daca sa-ti iei un film sau nu, pt ca nu esti sigura daca e bun de ceva. Nici eu nu stiamed filmul asta. Mi-a zis un prieten ca vrea sa`l vada si l-am luat sa ne uitam. Am vazut destul de multe filme vechi in ultima vreme si pot sa spun ca sunt foarte bune. Inca mai am multe de vazut.

    RăspundețiȘtergere