luni, 21 septembrie 2009

Now And Then (1995)


Am vazut filmul acesta in vaanta, dar apoi am uitat sa scriu despre el (se intampla sa u fie singurul). Filmul l-am vazut de mai mult ori la TV cand eram mica si pe vremea aceea mi-a placut foarte mult. Asa ca m-am hotart sa-l revad.
Este un film foarte dragut, dar evident nu este ceva exceptional. In film este vorba despre 4 prietene din copilarie care se intalnesc dupa 20 de ani si isi aduc aminte despre o vara pe care au petrecuto impreuna. Apar o multime de replici amuzante si intamplari si mai amuzante. De asemenea este vorba si despre schimbare. Fiind nevoite sa o ia pe 4 drumuri diferite fiecare fata are un destin total diferit de al celeilalte. Aceasta schimbare este oarecum previzibila. Iti poti da seama inca din copilarie unde va ajunge fiecare.
As putea spune ca este un film pentru adolescenti, dar nu de tipul "American Pie". Este un film dragut, dar si amuzant in acelasi timp care merita vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu